30 Kasım 2019 Cumartesi

Demet KAYA KABİL/Vilayetler Birliği Hafize Sakız Anaokulu/Armutlu YALOVA-Kendimizi Tanıtalım

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi okulöncesi öğretmenliği bölümü mezunuyum. 9 yıldır okulöncesi öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Şu an Yalova'nın Armutlu ilçesinde bulunan Vilayetler Birliği Hafize Sakız Anaokulu'nda görev yapmaktayım. Öncelikle milli eğitim bakanlığının hizmet içi eğitimlerinden olan akıl zeka oyunları kursuna katıldım. Ardından böyle bir projeye katılarak çeşitli akıl zeka oyunlarıyla öğrencilerimi buluşturdum. Bu projede yer almak sınıf içi etkinliklerimin içerisinde akıl zeka oyunlarını düzenli ve sistematik bir şekilde uygulamamı sağladı. Bu projede yer almaktan ve böyle ortaklarla birlikte çalışmaktan dolayı kendimi şanslı hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İsrafil POLAT-Söğütlü İlkokulu

Kağıt Kalem Oyunumuz